Tue09252018

Azurirano04:03:57 PM GMT

Back INTERVJU LICE S NASLOVNICE Lice s naslovnice: Slaviša Ćurišić, motorista

Lice s naslovnice: Slaviša Ćurišić, motorista

  • PDF

Bajkeri su dobri ljudi
Slaviša Đurišić je rođen 1967. godine. Osnovnu školu je završio u Pančevu, srednju stručnu spremu za administrativnog tehničara stekao je u Beogradu. Stalno je zaposlen u Petrohemiji od 1989. godine. Zajedno sa ocem vodi porodičnu trgovinsku radnju - komision “Bardak“. Član je upravnog odbora Moto kluba “Neolit“, a u prethodnom sazivu je bio potpredsednik. Oženjen je, ima dvoje dece.

Recite nam šta Vas je to zanimalo dok ste bili dete?
- Voleo sam fudbal i aktivno sam trenirao taj sport. Vrlo brzo sam napredovao a isto tako sam menjao klubove. Karijeru sam započeo igravši fudbal za “Borac“ gde sam naučio osnove ovog sporta, zatim sam prešao u “Dinamo“ gde sam se zadržao nekoliko godina. Karijeru sam završio u OFK-u “Beograd“. Povredio sam skočni zglob na kome sam imao tri operacije i to baš u trenutku kada sam na kraju sezone trebao da pređem da igram za “Crvenu zvezdu“. Pored fudbala kao dete sam obožavao motore, ta strast me ni danas nije popustila. Već u 6. razredu osnovne škole od roditelja sam dobio prvi motor APN6. Vremenom, kako sam odrastao, menjao sam i motore. Do sada se mogu pohvalti da je u mom vlasništvu bilo više od 10 motora. Da iver ne pada daleko od klade dokaz su moja deca koja su takođe ljubitelji i vozači motora a naročito ćerka.

A po odrastanju?
- Fudbal je za mene otišao u istoriju 1988. godine kada sam otišao u vojsku, tadašnju JNA. Već sledeće godine, odmah posle vojnog roka, zaposlio sam se u Petrohemiji gde radim do današnjeg dana. U međuvremenu otac je pokrenuo porodičnu firmu koja je nekoliko puta menjala delatnost ali uvek je u nazivu imala porodično špic name - “Bardak“, U poslednje vreme u sklopu iste porodične firme bavim se prodajom svih vrsta motora, kaciga i prateće opreme. Eto, ljubav prema motorima sam pretvorio u biznis. Zanimljivo je to što kada poručeni motor stigne na adresu firme, ja moram da ga sklopim. Točkovi, oklopi i još dosta raznih delova su fabrički spakovani u kutiju pored rama i agregata. Sam radim sklapanje porudžbine i na kraju odradim test vožnju a po potrebi doštelujem detalje. Pored smenskog rada u firmi ne pada mi nimalo teško, šta više jedva čekam da sklopim neki motor i provozam ga.

U Starčevu od nedavno postoji moto klub?
- Moto klub “Neolit“ postoji od 2009. godine. Nekoliko godina je funkcionisao s usponima i padovima. Moja funkcija od početka je bila - potpredsednik kluba. Napravili smo nekoliko moto-skupova i zimskih žurki ali od leta prošle godine dogodile su se velike promene u klubu i sada su odgovornost preuzeli neki drugi ljudi. Ime kluba MK “Neolit“ je ostalo nepromenjeno jer sam naziv kluba nas vezuje za istoriju Starčeva. U novom sazivu kluba sam takođe na početku imao ulogu potpredsednika a onda smo napravili neke kadrovske promene i ukinuli neke funkcije za koje smo smatrali da su nepotrebne. Sada sam član upravnog odbora.

Od nedavno moto klub ima svoje prostorije?
- Uz veliko razumevanje Doma kulture moto klub je dobio prostoriju sa druge strane Doma, do parka. To je jedini način da klub ima neke prihode i bude samofinansirajući. Svi članovi kluba su volonterski radili da prostor dobije neku formu. Uskoro će klupske prostorije raditi kao kafić, otvoren za sve posetioce. Možemo se zahvaliti sponzorima, ljudima dobre volje koji su nam donirali boje i ostali građevinski material da lokal dovedemo u red. Članovi kluba su od novembra počeli da redovno posećuju moto-žurke i ostale događaje drugih klubova, što je moranje, bez obzira na udaljenost, kako bi nam posete bile uzvraćene, Samo tako mogu da i naše žurke budu dobro posećene od moto-klubova iz unutrašnjosti. Odnedavno imamo i klupski bend “Kreativni nered“ što je takođe dosta cenjeno kod moto-klubova, jer ne mogu se svi pohvaliti da imaju klupski bend.

Kakve su ambicije moto kluba?
- Pored svega što sam nabrojao oko poseta drugim klubovima i organizacije naših skupova i druženja u planu su još mnoge aktivnosti. Postoji ideja da u blizini lokala u parku izgradimo mini dečije igralište gde bi roditelji dovodili decu. U palanu su edukacije mladih učesnika u saobraćaju, naravno uz pomoć saobraćajne policije. Svi znamo da je u saobraćaju a naročito na motoru dovoljan trenutak nepažnje pa da ishod bude fatalan, naročito mladima treba non stop skretati pažnju. U planu su vožnje sa mladima kako bi uvideli uživanje u vožnji a ne u brzini. Takođe planiramo niz humanitarnih akcija i humanitarnih koncerata kako bi smo pomogli onima kojima je pomoć neophodna. Plan je da društvu pokažemo kako je biti bajker način života i briga za druge a nije u pitanju raspuštena banda koja pravi buku i napija se. Otvoreni smo za saradnju sa svim udruženjima građana i spremni smo da pomognemo sve akcije koje se tiču kulturnih manifestacija kako bi naše Starčevo bilo još bolje.

ARHIVA: BROJ 240

ARHIVA: BROJ 239

ARHIVA: BROJ 238

ARHIVA: BROJ 237

ARHIVA: BROJ 236